• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Insights Driven Marketing

BRENG JE INNOVATIE NAAR DE MARKT

Insights Driven Marketing

Vandaag leven we – of we dat nu willen of niet – in een data driven maatschappij. Meten is weten. Alles wordt gewikt en gewogen. Iedereen heeft zijn mond vol van het belang van data. Bedrijven nemen hierbij een voorbeeld aan de Facebook’s en google’s van deze wereld. Dikwijls besef je dat je “iets” moet doen met de data waarover je beschikt maar je weet niet altijd hoe je dit best aanpakt. Vaak ligt ook de aandacht op het beheer van contacten, de klassieke CRM aanpak, en niet op het begrijpen van het gedrag, customer engagement om basis van klanteninteractie.

Hoe zet je nu een goede structuur op om alles uit je data te halen?
Hoe genereer je meer sales door slim gebruik te maken van beschikbare data?

Tijdens deze opleiding leert Kris Vranken je stap voor stap, op een interactieve wijze, hoe je een lerend ecosysteem opzet, één dat inzichten verbindt met resultaten als onderdeel van een continue, zelfverbeterende cyclus.

Op het programma:

  • Datamanagement, data quality, data governance, 360° customer view; hoe maak je zelf een data audit (fast mapping)? 360° customer view
  • Segmentatie op basis van insights en KPI’s
  • Monitoring van klanten gedrag
  • Insights driven marketing stategie
  • Legal aspect: gdpr en optin

Kris Vranken

Kris Vranken, Belgian Direct Marketing personality award winner. Owner & managing Director bij Stratics dat zich toelegt op datagestuurd marketingadvies. Kris heeft niet enkel een passie voor data, marketing, wiskunde en statistiek maar ook voor psychologie en sociologie.

De workshop wordt georganiseerd door VLAIO in het kader van het Breng je innovatie naar de markt-project. Een initiatief binnen SALK (Strategisch Actieplan voor Limburg in het Kwadraat) dat bedrijven – onder begeleiding van  VLAIO bedrijfsadviseurs aanmoedigt om efficiënt en duurzaam te innoveren. Dit project wordt uitgevoerd met de steun van EFRO en het Hermesfonds van de de Vlaamse regering,  Vlaamse Minister Economie.

Praktisch:

Datum: 23 oktober 2019, begin om 9 h stipt; einde 17.30 h.

Plaats: C-mine, Genk  –  creativity loft

Voor wie?: Iedereen binnen kleine, middelgrote en grote bedrijven die gegevens meer willen gebruiken om modernere strategieën voor klantbetrokkenheid te implementeren.

Inschrijven: Mail: erik.keustermans@vlaio.be met vermelding van bedrijf en functie.

Inschrijven is gratis, we geven wel voorkeur aan Limburgse groeibedrijven. Max 20 deelnemers.

Na ontvangst van bevestiging van deelname ben je definitief ingeschreven voor deze workshop.

 

 

Deel dit evenement:

Klaar om groeiwaarts te gaan?

Heb je een vraag, een probleem of zoek je een kritisch klankbord voor jouw plannen?
Onze adviseurs staan voor je klaar!
Laat je adviseren
© GROEIWAARTS 2019